niedziela, 26 marca 2017

SHARE WEEK

Witajcie :)
Dawno tu nie zaglądałam. Poddałam się na polu blogopisania z autentycznego braku czasu ale i dlatego, że jakoś nie odnajduję się we współczesnej blogosferze. I tu mogłabym westchnąć, niczym moja babcia, że "za moich czasów, to..." ;) Cóż, faktem jest, że przygodę z blogowaniem zaczynałam czternaście lat temu, gdy liczyło się lekkie pióro i fajna atmosfera między blogerami, a nie promowanie postów na FB, konto na Instagramie i sponsorzy. Nie zajrzałam tu jednak dzisiaj po to, aby narzekać. O nie! :)
Wpadłam, bo właśnie dzisiaj kończy się SHARE WEEEK, czyli zabawa w której blogerzy polecają blogerów. I ja właśnie- mimo blogowej absenscji- chciałabym na kogoś zagłosować. Bo chociaż blogowa rzeczywistość zmieniła się w ciągu ostatnich kilku lat i bardzo uległa komercji, to jednak trzeba uczciwie przyznać, że istnieje wielu twórców- nawet i komercyjnych- których warto czytać i polecać. Wiele blogów ciekawych, pomocnych, kreatywnych, zabawnych itd.

Ja polecam dziś swoje trzy ulubione:

1. Mataja
Posty Alicji są jak chipsy- na jednym się nie kończy ;) Dają do myślenia na temat macierzyństwa, uczą, zaskakują i bawią. Dla mnie- cudeńko.

2. Niebałaganka
Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że o sprzątaniu i obowiązkach domowych można napisać cokolwiek ciekawego. Ania udowodniła mi, że da się! Zrobiła przy tym bezkrawą rewolucję w moim domu, przewartościowując moje myślenie i zmieniając moje nawyki. Wielkie dzięki, Aniu Niebałaganko :)

3. W Czerni
Konkretnie, pomocnie i prosto o zawiłościach stylu i wizerunku. Bardzo do mnie przemawia :) Dzięki Agnieszce przestałam wieszać ubrania na krześle i pilnuję, żeby się nie garbić ;) Dodatkowy plus za to, że Autorka dba o miłą atmosferę na blogu, odnoszac się do czytelniczek sympatycznie i z taktem. To przyjemne, gdy czujesz się na blogu jak mile widziany gość :)

To tyle. Wszystkim blogerom biorącym udział w SHARE WEEK życzę powodzenia.
Niech moc będzie z Wami ;)

1 komentarz:

  1. Oooo :) To są blogerzy niemili dla Czytelników? Kto ich czyta?

    OdpowiedzUsuń